neděle 18. srpna 2013

ťapky

Moje princezna má v roce a půl necelých devět kilo a nožičku velikosti 17. Měla jsem jasnou představu, jak by měly její první sandálky vypadat . Holčičí, k šatičkám, ale zároveň pohodlné. Barva bílá nebo růžová, nějaká ta kytička by tam mohla taky být, a ......... nic, byla jsem ráda, když jsem v téhle velikosti sehnala plné botky a papučky.
Papučky místo sandálků na zahradu stačí, ale k šatičkám nejsou to pravé ořechové. Tak jsem tedy vzala háček a něco na maličké nožičky umotala. A můžeme vyrazit ;-)






4 komentáře:

  1. Jolanko, moc se ti povedlo! A malá bambulka je tak krásná a droboučká! Přeji vám krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Dik :-) je to moje malá sladká dračice ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné papučky. Mám stejný problém. Malá má nožku 17 a kousek, kupuji botičky 18, ale je to bída, tak malé botičky v ČR moc nejsou. Kupovali jsme v Německu.

    OdpovědětVymazat