úterý 10. května 2011

jak na šeřík

Letos jsem chtěla vyzkoušet rozklepání stonků šeříku, aby mi hned nezvadnul.
Jenže ....
Vždycky jsem šeřík stříhala nůžkami - jako správný zahradník - tentokrát jsem je uklidila a už se mi je nechtělo vytahovat, tak jsem si šetrně nalámala. Doma nebyl čas a když jsem druhý den chtěla stonky patřičně upravit, nebylo třeba. A šeřík krásně drží už třetí den. Takže vyhlašuji stopku nůžkám a od teď vždycky jen lámu. Tak to zkuste taky - v rozvětvení to jde nejlíp  ;)

2 komentáře:

  1. Jolanko, krásná fotka, tvůj nápad vyzkouším. Hezký večer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. I já jsem dosud chodila na šeřík s nůžkama v ruce (na případé zlosyny, které by člověk mohl v lese potkat by se nůžky mohly taky hodit), ale tohle mě překvapilo! Takže nůžky nechám dle tvojí rady příště doma. Na šeřík nejsou tedy potřeba a loupežníkům případně věnuju pár chvatů z kurzu sebeobrany. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat