čtvrtek 10. února 2011

báječný bramborový chléb

Zbyly mi vařené brambory a protože druhý den už je nikdo nechce, nastrouhala jsem je na hrubém struhadle a přidala do těsta na chleba (recept po mně nechtějte ;) - použijte jaký je vám libo, já použila kombinaci celozrnné pšeničné, žitné a trochy polohrubé klasické nebo mrkněte na moje zásady pečení chleba http://jentakanaloja.blogspot.com/2011/01/jak-jsem-se-zacala-kamaradit-s-kynutym.html )
Byla jich plná polévková miska. Výsledek sklidil veliký úspěch, tak se podělím aspoň obrázkem. Pokud chcete ochutnat, budete muset zapnout troubu, nebo přijet - ještě kousek zbyl ;)

2 komentáře:

  1. Joli, věřím, že chutnal. Když mám, ráda brambor do chlebového těsta přidávám, vydrží i déle vláčný, pokud tedy vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jolanko, dobrý nápad!! Krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat