pondělí 4. listopadu 2013

11 minut

... zbývá dokonce pracího cyklu. V pračce jsou dvě trička s autem, bez kterých Honzík ráno tropí scény. Do školky jedině tričko s autem. Jedna z mála rutin, na které bazíruje. Triko, mikina, bunda a zapnout, jinak je řev. Tak čekám až pračka dopere.

Nechci aby se po ránu vztekal, stejně možná bude - někdy prostě nevíme, co nám chce říct. Učím se číst myšlenky. Před půl rokem řekl jen pár slov, teď "čte". Teda, pamatuje si napsaná slova. Někdy i dost složitá. Jako třeba krokodýl. Ale jestli chce chleba, nebo rohlík si neřekne. V ZOO ho nezajímala zvířátka, ale text na informačních tabulích a skluzavka. Když jedeme ze školky "čte" i mezery mezi dlaždicemi, nápisy na zdech, autech, popelnicích. Jsou mu tři. Záhada? PAS?

... konec úvah jdu vytáhnout prádlo.

čepičky vlastní tvorba - děti ostatně taky ;-)






4 komentáře:

  1. Povedly se Joli.... děti i čepičky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jolčo. Už je mi to jasné, pro budoucího vědce není podstatné zda dostane chleba nebo rohlík. Důležité jsou pro něj nevšední věci. Takže jsi poučena. Do chleba zapíchni krokodýla a do rohlíku orangutana. Otázka pak bude znít: Chceš k snídani orangutana nebo krokodýla. Pak možná zaujmeš jeho pozornost :-))) Přeji pěkný den a trpělivost. Uška

    OdpovědětVymazat