čtvrtek 7. dubna 2011

a ještě jeden vánoční ;)


... tak to je poslední, a může začít jaro.
A protože jsem si pořídila ve svých skoro 40-ti krátkou sukni, je načase se sebou něco dělat. BMI se vyšplhalo na 27, což sice není tragédie, ale důvod k radosti taky ne.
Zrychlila jsem procházky s kočárkem, koupila si chrániče na brusle - bude to premiéra, tak doufám, že se nepřerazím ;) a začala se poněkud zamýšlet nad jídelníčkem.
V tom mi pomáhají už třetí den tyhle stránky . Zatím se nijak neomezuju, jen poctivě zapisuju co zbaštím a koukám na semaforky, co hlásej že jsem zase přešvihla cukry a tuky a bílkovinám, zelenince a pití jsem moc nedala.
Tak dojím poslední čokošku, oloupu mrkvičku, udělám si pořádnej kus masa a pod kočár strčím flašku s vodou. To by bylo, aby nebylo ....

5 komentářů:

  1. Jolanko smekám...k tomuto já se nikdy nedokopu. Mě by tak vyhovovala krabičková dieta, jenže to je zase nad moje finanční poměry :-D. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. No, já po obědě nasypu do stroje, co jsem snědla, a většinou - vlastně zatím vždycky, mi to vyplivne málo bílkovin,... tak si jdu dát sejra ;) čokošce určitě taky neodolám, ale točí mně ten špek, co mi leze z gatí :DD ... zatím není proč smekat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. :o)))úžasně napsané!!:o))) Taky mě "točí ten špek, co mi leze z gatí"!!:o)))) Držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jolanko, máš krásny blog, kvetinky aj ja milujem a maličký je anjelik
    máš u mňa ocenenie, tak si ho príď prevziať
    krásny deň
    Emily

    OdpovědětVymazat