středa 29. září 2010

vzpomínka na léto


Letos se mi balkonovky moc nepovedly. Jednak nepřálo počasí, kdy se dlouhá období chladna střídala s tropickými vedry a pak s vzhledem k mému stavu a následně péčí o miminko jsem jim nedopřála péči jakou by zasloužily. Nebyla síla ani chuť shánět rostlinky, které jsem si namyslela ke kombinaci, téměř úplně jsem vypustila chemii a poněkud neúspěšně se pokoušela bojovat ekologicky neškodnými prostředky.
Něco se ale přece jen povedlo.

Dichondra - tuhle úžasnou kytičku jsem měla letos poprvé a za jednu z jejích největších předností považuji, že na ni nešly molice. Příští rok jí určitě dopřeju více prostoru.


Abutilony - ze semínek z kolekce SEMA - MINI ZAHRÁDKA mám asi třetím rokem. Úplně nejhezčí, krásně kompaktní byly první rok po výsevu, ale ani teď nejsou k zahození. Měla jsem v plánu je doplnit vitálkou a úplně neskromně bych chtěla tu s tmavými středy. Snad ji seženu příští rok.



Citron - Je to asi desetiletý řízkovanec s obřími plody. Letos jsem mu pořídila "brášku" s plody velkými tak akorát na hrnek čaje nebo na skleničku mochita.

... a pár dalších fotek bez komentáře







Žádné komentáře:

Okomentovat