Nechci aby se po ránu vztekal, stejně možná bude - někdy prostě nevíme, co nám chce říct. Učím se číst myšlenky. Před půl rokem řekl jen pár slov, teď "čte". Teda, pamatuje si napsaná slova. Někdy i dost složitá. Jako třeba krokodýl. Ale jestli chce chleba, nebo rohlík si neřekne. V ZOO ho nezajímala zvířátka, ale text na informačních tabulích a skluzavka. Když jedeme ze školky "čte" i mezery mezi dlaždicemi, nápisy na zdech, autech, popelnicích. Jsou mu tři. Záhada? PAS?
... konec úvah jdu vytáhnout prádlo.
čepičky vlastní tvorba - děti ostatně taky ;-) |
Povedly se Joli.... děti i čepičky:-)
OdpovědětVymazatDík :-)
OdpovědětVymazatAhoj Jolčo. Už je mi to jasné, pro budoucího vědce není podstatné zda dostane chleba nebo rohlík. Důležité jsou pro něj nevšední věci. Takže jsi poučena. Do chleba zapíchni krokodýla a do rohlíku orangutana. Otázka pak bude znít: Chceš k snídani orangutana nebo krokodýla. Pak možná zaujmeš jeho pozornost :-))) Přeji pěkný den a trpělivost. Uška
OdpovědětVymazatDobrej tiP ;-)
Vymazat