pátek 2. března 2012

zimní spánek a probuzení

Poslední dobou jsem měla útlum. Venku mráz a smog. A nebo déšť. Na těle 18-ti kilový "baťůžek".
Před necelým měsícem jsem ho shodila a v košíku mi vrní nový malý poklad.


A pomalu se i já probouzím ze zimního spánku. Dodělávám resty, chystám semínka, plánuju zahradní práce.
Mám skluz, ale dnes se chystám vyset minipapriky a minirajčátka - chci s nimi nahradit část letniček v truhlících na oknech.

10 komentářů:

  1. Milá Jolanko, to je tak krásný uzlíček. Přeji Vám, aby jej doprovázely jen ty nejhodnější víly, aby byl zdravý a spokojený. Moc a moc gratuluji!!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečné blahopřání k Vašemu sladkému miminku!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Jolanko, blahopřeji k tak krásnému pokladu, hlavně spoustu zdravíčka,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. To je nejkrásnější vrnící pokládek jaký znám a táááááák kouzelný.Hodně štěstí a zdravíčka :-)Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. Jolanko, moc gratuluji! Kouzelný uzlíček!
    Přeji hodně zdraví!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná princezna. Trošičku závidím a kochám se snícím mrnětem ♥ Ať Vám roste do krásy.

    OdpovědětVymazat