pátek 12. listopadu 2010

kytky s historií

Někdo sbírá známky, někdo porcelán, já sbírám kytky. Nemám v tom systém, ale momentálně hromadím ibišky, hvězdníky a kytky s historií. Ta poslední kategorie je pěkně nesourodá, otevřená, ale exempláře v ní zařazené si hýčkám přednostně.

První místo určitě patří růži stolisté. Je to potomek růžičky, kterou vlastnila moje milovaná babička. Až bude víc místa, založím si plantáž, protože její vůni se nic nevyrovná, a navíc mám pocit, že v ní je babička stále se mnou.


Dokonalost sama - nádherný květ, jemná vůně, lesklé, šťavnatě zelené listy a líbezné jméno - líbenka.


Cibuličku bez listů jsem dostala od jedné dobré, ale věčně tápající duše před čtyřmi lety. Připomíná mi, že nejsem všemocná a že zachránit může člověka jen on sám.

Tímto děkuji dvěma dalším dobrým duším, které poradily, jak z fotek udělat koláž, která dle mého zakryje nedokonalost mých fotek ;)

2 komentáře: